Laatste afgelopen Evenementen

Verwende Vrouwen Kaatspartij 2021

MFC It Fliet Menno Simonsstraat 15, Witmarsum

KV Pim Mulier organiseert op zaterdag 21 augustus 2021  vanaf 13:00 uur de Verwende vrouwen kaatspartij, geïnspireerd op de Chickiematch in Sexbierum. Wie: Leden en niet leden, aan onze leden: Leuk om een introducé mee te nemen! Wat: Kaatspartij met zachte bal, met extra (te) gekke tussenprijzen Waar: MFC It Fliet Wanneer: 21 augustus 2021 Opgave: Tot donderdag 19 augustus  20.00 uur via onderstaande opgave formulier, mail  of bij Myriam (06-37334180) of Marjan (06-30652759) Kosten: €5,- Wedstrijdsponsor: Zeedesign  Opgave verloopt goed via de website wanneer je een bevestigingsmail hebt ontvangen. (controleer voor de zekerheid je SPAM-inbox)

€5,

Ulbe Hiemstra partij voor jeugdleden, junioren en senioren 2021

MFC It Fliet Menno Simonsstraat 15, Witmarsum

Wie: Voor seniorenleden (vanaf jongens- en meisje categorie). (Bij voldoende animo wordt er in aparte klassen gekaatst. ) Opgave: Tot zaterdag 31 juli 12.00 uur via onderstaande opgave formulier, mail of via Pim Mobile (06-83 66 95 51).   Wedstrijd sponsor:  Schenking wijlen Ulbe Hiemstra Kransensponsor (senioren):  Kapsalon up to date Kransensponsor (jeugd):  Maatschap Tolsma aardappelhandel   Opgave verloopt goed via de website wanneer je een bevestigingsmail hebt ontvangen. (controleer voor de zekerheid je SPAM-box)   Wie: voor alle jeugdleden. Aanmelden:   Wil je meedoen, dan meld je je dan aan via mail.

€5,