Clubkas Campagne Rabobank 2019

Uw stem is geld waard!

banner clubkas 2016.5

Rabobank Clubkas Campagne. Stem op onze club!

Kaatsvereniging Pim Mulier doet mee aan de Rabobank Clubkas Campagne van de Rabobank. Leden van Rabobank Leeuwarden-Noordwest Friesland kunnen tussen woensdag 27 maart en zondag 7 april stemmen uitbrengen op hun favoriete clubs. Hoe meer stemmen een club krijgt, hoe hoger de bijdrage. U steunt ons toch ook?

Hoe kunt u stemmen?

Het is voor kaatsvereniging Pim Mulier belangrijk om zoveel mogelijk stemmen te krijgen. Wij kunnen deze bijdrage goed gebruiken om een extra impuls aan het jeugdkaatsen in Witmarsum te geven. Het zou fantastisch zijn als u, uw familie en vrienden helpen bij het realiseren van dit doel, door op ons te stemmen tijdens de Rabobank Clubkas Campagne.

Alleen voor leden van de Rabobank
Dit kan alleen als u lid bent van Rabobank Leeuwarden-Noordwest Friesland of dit vóór vrijdag 1 maart 2019 wordt. Maar let op: niet iedereen met een Rabobankrekening is automatisch lid van de bank. Via Rabo Online Bankieren en de Rabo Bankieren App kunnen klanten via het tabblad ‘Zelf regelen’ en dan vervolgens ‘Profiel’ en ‘Contactgegevens wijzigen’ bekijken of zij lid zijn. Het lidmaatschap is kosteloos. Leden van de Rabobank ontvangen in maart per post hun stemcode en de link naar de stemsite.

Meer informatie?

Kijk voor meer informatie over het lidmaatschap en de Rabobank Clubkas Campagne op www.rabobank.nl/lnwf.

Kom in actie!
Beslis mee van 27 maart t/m 7 april en help onze club bij het realiseren van ons doel om het jeugdkaatsen in Witmarsum een extra impuls te geven. Laat jouw KV Pim Mulier clubhart spreken! Alvast bedankt voor uw steun!

Onze clubkas vullen. Dat is het idee! Stem op KV Pim Mulier!