• Dit evenement is voorbij.

Feestavond, huldiging en live-muziek

18 november 2016 | 20:00 - 19 november 2016 | 00:00

De kaatsvereniging organiseert een feestavond in de kantine op het sportcomplex. Alle leden, donateurs, vrijwilligers, sponsoren en andere belangstellenden zijn deze avond van harte welkom.

Het meisjes partuur van de kaatsvereniging, bestaande uit Anneke Smid, Sjoukje Stuiver en Selma van der Molen zal deze avond gehuldigd worden vanwege hun grote succes in Hitzum op 6 augustus jongstleden. Zij versloegen in de finale het partuur van Ried en behaalden daarmee de felbegeerde eerste prijs op de Ald-Meiers partij. Een fantastisch resultaat waarbij het partuur uitstekend werd begeleid door de kaatsiconen Hilbrand Smid en Johan van der Molen.

Daarnaast zal deze avond aandacht worden besteed aan het afscheid van Janny Yntema. Janny heeft zich jarenlang ingezet als vrijwilligster van de kaatsvereniging. Wie heeft er geen training van haar gehad? Janny heeft besloten het rustiger aan te doen en daar willen we uiteraard even bij stilstaan.
Tijdens de feestavond en na afloop van het officiรซle programma is er muziek van Sipke de Boer en zijn muziekvriend Sytse.
Sipke staat garant voor gezelligheid, dus aan de muziek zal het zeker niet liggen.

Wij gaan er een gezellige avond van maken en hopen op een volle kantine. Bezoekers kunnen de beurs thuis laten want de hapjes en drankjes zijn deze avond gratis.

Net stinne allegear d’r hinne……..

Begin:
18 november 2016 | 20:00