« Alle Evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Poiesz Jeugd Sponsor ACTIE

19 maart 2018 - 25 maart 2018

Pim Mulier vraagt iedereen: spaar Jeugd Sponsor Munten voor onze club!

De bedoeling is om dit via de opbrengst van de Poiesz Jeugd Sponsor Actie te realiseren. Wij moedigen mensen daarom aan om hun boodschappen te doen bij Poiesz en Jeugd Sponsor Munten te sparen. Door de munten in de koker te stoppen van kaatsvereniging Pim Mulier bij de Poiesz supermarkt in Witmarsum helpt u al mee.

Hoe meer Jeugd Sponsor Munten in onze koker worden gestopt, hoe meer sponsorgeld aan het eind van de actie door Poiesz supermarkten wordt uitgekeerd. Het sponsorgeld komt ten goede aan de jeugd van onze vereniging.

Jeugd Sponsor Munten krijgt u gratis bij de kassa van alle Poiesz supermarkten. De koker voor de Jeugd Sponsor Munten van Pim Mulier is te vinden bij de Poiesz supermarkt in Witmarsum. De Jeugd Sponsor Actie loopt van maandag 12 februari t/m 8 april 2018 bij Poiesz supermarkten.

Begin:
19 maart 2018