Nieuwe trainingsopzet voor alle seniorenleden!

Jaren lang is er vooraf aan de dames competitie een training gegeven. Helaas werd deze training steeds minder bezocht,  door met name drukte en het vroege tijdstip.

Daarom is dit jaar voor een andere opzet gekozen. De nieuwe opzet is de “Zelftraining”. Dit klinkt stoer, maar ook moeilijk. Maar dit valt mee!

Het is de bedoeling dat op woensdagavond vanaf 19.30 uur voor iedereen de mogelijkheid wordt geboden om te trainen door seriewerk. Zowel  de uitslag als de opslag wordt beoefend tijdens deze avond. Er is geen “echte” trainer meer aanwezig op deze avond. Maar de kaatsvereniging  zorgt ervoor dat er altijd de mogelijkheid is om seriewerk te trainen. Het kanon staat elke woensdag gereed. Met daarnaast voldoende ballen en perken voor op- en uitslag!

Je gaat jezelf  trainen, maar natuurlijk kan er altijd gebruik worden gemaakt van elkaars tips en adviezen. Wij nodigen jullie uit om eens op een woensdag langs te komen om van deze nieuwe opzet gebruik te maken. Opgeven van te voren is niet nodig!!!

Voor wie:  Alle seniorenleden (zowel dames als heren)

Wanneer: Woensdagavond

Aanvang: 19:30 uur