Zonder Respect geen kaatsen

Graag willen we jullie aandacht vragen voor het volgende: Zonder Respect geen kaatsen.

Het respect kan je tonen op allerlei wijzen: respect naar je maten of de tegenstanders, respect naar de scheidsrechter, de keurmeester of onze vrijwilligers, maar ook respect voor het veld, het materiaal en ons clubgebouw.

De afgelopen periode hebben we in Nederland te maken met warm weer. Door de warmte kan de aandacht bij iedereen minder scherp zijn dan normaal. We merken dat in tegenstelling tot andere jaren dit jaar veel krammen achterblijven op het veld. Daarnaast zien we ook dat lijnen niet goed worden opgerold en het materiaal overal in de berging ligt. We vragen jullie allemaal bij het opruimen van het veld om dit met respect te doen.