De Gekroonde Roskam – partij

MFC It Fliet Menno Simonsstraat 15, Witmarsum, Nederland

Wie: Voor seniorenleden (vanaf jongens- en meisje categorie). (Bij voldoende animo wordt er in aparte klassen gekaatst. ) Opgave: Tot donderdag 18 mei 20.00 uur via onderstaande opgave formulier, mail of bij bestuurslid Jan Geert Dijkstra (06 - 22 88 52 12). Opgave verloopt goed via de website wanneer je een bevestigingsmail hebt ontvangen. (controleer voor de zekerheid je SPAM-box)

â‚Ŧ5,00

Aardappelhandel Tolsma-partij

MFC It Fliet Menno Simonsstraat 15, Witmarsum, Nederland

Wie: voor alle jeugdleden. We gaan ervan uit dat alle jeugdleden meedoen met deze partij. Afmelden:   Kun je niet meedoen, dan meld je je af via mail.

Straatkaatsen

Keatsbuorren : Kaatsplein / Schoolplein Kaatsplein, Witmarsum, Nederland

Voor alle inwoners van Witmarsum. Wie: We gaan ervan uit dat alle jeugdleden meedoen. Afmelden:  Kun je niet meedoen, dan meld je je af via mail. Wie: Voor seniorenleden (vanaf jongens- en meisje categorie - geboortedatum vanaf 1-1-2003). Opgave: Bij de straatcoaches (zie koepel). Mocht je niet zijn benadert geef je dan tot donderdag 7 juni 20.00 uur via onderstaande opgave formulier, mail of bij bestuurslid Jan Geert Dijkstra (06 – 22 88 52 12). Opgave verloopt goed via de website wanneer je een bevestigingsmail hebt ontvangen. (controleer voor de zekerheid je SPAM-box)

[afgelast] KNKB – Heren 30+ partij

MFC It Fliet Menno Simonsstraat 15, Witmarsum, Nederland

Wie: KNKB –  heren 30+ D.E.L. - partij Opgave: Tot 18 juni  2018 19:00 uur via opgave formulier op de KNKB-site

Gezamenlijke ledenpartij met Pingjum

Wie: Voor seniorenleden (vanaf jongens- en meisje categorie). (Bij voldoende animo wordt er in aparte klassen gekaatst. ) Opgave: Tot donderdag 21 juni 20.00 uur via onderstaande opgave formulier,  mail of bij bestuurslid Jan Geert Dijkstra (06 – 22 88 52 12) Opgave verloopt goed via de website wanneer je een bevestigingsmail hebt ontvangen. (controleer voor de zekerheid je SPAM-box)

â‚Ŧ5,

Keurmeester-/Spelregel avond (i.s.m KV Willem Westra uit Arum)

In samenwerking met KV Willem Westra uit Arum organiseren we op vrijdag 29 juni een keurmeester/spelregelavond in de kantine van MFC it Fliet. Onder leiding van (oud)witmarsumers Jaap Adema en Jenco Sieperda worden we meegenomen in de spelregels van het kaatsen. Waar moet een keurmeester op letten vanuit zijn/haar positie – deze vraag wordt o.a. door de heren beantwoord. Na afloop is er een gezellig samenzijn waar ruim de gelegenheid wordt gegeven om vragen te stellen en na te praten. Iedereen die belangstelling heeft voor deze avond is van harte welkom.

Federatie jeugdkaatsen – Check & Save partij

MFC It Fliet Menno Simonsstraat 15, Witmarsum, Nederland

Wie: Federatie jeugd afdelingskaatsen  â€“ Check & Save - partij Opgave: via opgave formulier op de KNKB-site voor maandag 25 juni 19:00 uur Welpen jongens Welpen meisjes Pupillen jongens Pupillen meisje Schooljongens Schoolmeisje Jongens Meisjes