Federatie jeugdkaatsen – Check & Save partij

MFC It Fliet Menno Simonsstraat 15, Witmarsum, Nederland

Wie: Federatie jeugd afdelingskaatsen  â€“ Check & Save - partij Opgave: via opgave formulier op de KNKB-site voor maandag 25 juni 19:00 uur Welpen jongens Welpen meisjes Pupillen jongens Pupillen meisje Schooljongens Schoolmeisje Jongens Meisjes

Kaatskamp voor jeugd

MFC It Fliet Menno Simonsstraat 15, Witmarsum, Nederland

Wie: Voor alle jeugdleden. Aanmelden:  Aanmelden gaat via het opgavenformulier Opgaveformulier Kaatskamp 2016

Molkepartij, met Barbecue

MFC It Fliet Menno Simonsstraat 15, Witmarsum, Nederland

Wie: Voor seniorenleden (vanaf jongens- en meisje categorie). (Bij voldoende animo wordt er in aparte klassen gekaatst. ) Na afloop is er aansluitend BBQ. We hebben er dit jaar voor gekozen om te werken met "vleesbuffet" (12 verschillende soorten vlees), salades en als toetje vers fruit met slagroom. Bij opgave gaan we er vanuit dat je meedoet met de BBQ. Mocht je niet mee eten geef dit dan door bij het opgeven. Kosten voor BBQ: seniorenleden 7,50 euro en jeugdleden 5,00 euro. Aanhang is ook van harte welkom Opgave: Tot donderdag 19 juli 20.00 uur via onderstaande opgave formulier, mail of […]

Pearkekeatsen

MFC It Fliet Menno Simonsstraat 15, Witmarsum, Nederland

Wie: Voor seniorenleden (vanaf jongens- en meisje categorie). Kaatsen met luchtbal voor tweetallen waarvan er per tweetal tenminste 1 lid is van KV Pim Mulier Opgave: Tot donderdag 26 juli 20.00 uur via onderstaande opgave formulier,  mail  of bij bestuurslid Jan Geert Dijkstra (06 - 22 88 52 12)   Opgave verloopt goed via de website wanneer je een bevestigingsmail hebt ontvangen. (controleer voor de zekerheid je SPAM-inbox)

â‚Ŧ5,

Ulbe Hiemstra partij voor jeugdleden, junioren en senioren

MFC It Fliet Menno Simonsstraat 15, Witmarsum, Nederland

Wie: Voor seniorenleden (vanaf jongens- en meisje categorie). (Bij voldoende animo wordt er in aparte klassen gekaatst. ) Opgave: Tot donderdag 2 augustus 20.00 uur via onderstaande opgave formulier, mail of bij bestuurslid Jan Geert Dijkstra (06 - 22 88 52 12).   Opgave verloopt goed via de website wanneer je een bevestigingsmail hebt ontvangen. (controleer voor de zekerheid je SPAM-box)   Wie: voor alle jeugdleden. Aanmelden:   Wil je meedoen, dan meld je je dan aan via mail.

Verwende Vrouwen Kaatspartij

MFC It Fliet Menno Simonsstraat 15, Witmarsum, Nederland

KV Pim Mulier organiseert op zaterdag 18 augustus 2018  vanaf 16:00 uur de Verwende vrouwen kaatspartij, geïnspireerd op de Chickiematch in Sexbierum. Wie: Leden en niet leden, aan onze leden: Leuk om een introducÊ mee te nemen! Wat: Kaatspartij met zachte bal, met extra (te) gekke tussenprijzen Waar: MFC It Fliet Wanneer: 18 augustus 2018 Opgave: Tot donderdag 16 augustus  20.00 uur via onderstaande opgave formulier,  mail  of bij Myriam (06-37334180) of Marjan (06-30652759) Kosten: â‚Ŧ5,- Opgave verloopt goed via de website wanneer je een bevestigingsmail hebt ontvangen. (controleer voor de zekerheid je SPAM-inbox)

Kind-ouderpartij

We beginnen 18:30 uur en spelen 3x 25 minuten. Je mag met een ouder, buurman/vrouw, oom of tante etc. Zoek een kaatser om 3x mee te kaatsen en geef je op voor dinsdag 3 september 19:00 uur. Na afloop krijgen de winnaars oranjekoek, bedanken we onze vrijwilligers en maken we de uitslag bekend van de competitie. Tot dan.