Ulbe Hiemstra partij voor jeugdleden, junioren en senioren 2019

MFC It Fliet Menno Simonsstraat 15, Witmarsum, Nederland

Wie: Voor seniorenleden (vanaf jongens- en meisje categorie). (Bij voldoende animo wordt er in aparte klassen gekaatst. ) Opgave: Tot donderdag 1 augustus 20.00 uur via onderstaande opgave formulier, mail of bij bestuurslid Jan Geert Dijkstra (06 - 22 88 52 12).   Opgave verloopt goed via de website wanneer je een bevestigingsmail hebt ontvangen. (controleer voor de zekerheid je SPAM-box)   Wie: voor alle jeugdleden. Aanmelden:   Wil je meedoen, dan meld je je dan aan via mail.

Verwende Vrouwen Kaatspartij 2019

MFC It Fliet Menno Simonsstraat 15, Witmarsum, Nederland

KV Pim Mulier organiseert op zaterdag 17 augustus 2019  vanaf 14:00 uur de Verwende vrouwen kaatspartij, geïnspireerd op de Chickiematch in Sexbierum. Wie: Leden en niet leden, aan onze leden: Leuk om een introducÊ mee te nemen! Wat: Kaatspartij met zachte bal, met extra (te) gekke tussenprijzen Waar: MFC It Fliet Wanneer: 17 augustus 2019 Opgave: Tot donderdag 15 augustus  20.00 uur via onderstaande opgave formulier, mail  of bij Myriam (06-37334180) of Marjan (06-30652759) Kosten: â‚Ŧ5,- Wedstrijdsponsor: Zeedesign  Opgave verloopt goed via de website wanneer je een bevestigingsmail hebt ontvangen. (controleer voor de zekerheid je SPAM-inbox)

Kaartmiddag KV Pim Mulier

MFC It Fliet Menno Simonsstraat 15, Witmarsum, Nederland

Schutjassen / Klaverjassen Voor  wie: Alle leden, donateurs, vrijwilligers, sponsoren en andere belangstellenden zijn welkom Klik voor meer informatie Kaartmiddag 11 januari 2020 Voor winnaars zijn er vleesprijzen

Opening Wallball muur + toernooi

Gymzaal Witmarsum Meester de Vriesstraat 64, Witmarsum, Friesland

Om op te geven en voor meer informatie over de partij klik op onderstaande link naar onze website.

Algemene ledenvergadering 2020

Klik voor de agenda en jaarverslag op onderstaande links Pim Mulier.uitnodiging ALV 2020 pim mulier. jaarverslag 2019

AFGELAST i.v.m. Corona maatregelen | Ledenpartij 1 – 2020

MFC It Fliet Menno Simonsstraat 15, Witmarsum, Nederland