Ulbe Hiemstra partij voor jeugdleden, junioren en senioren 2020

MFC It Fliet Menno Simonsstraat 15, Witmarsum, Nederland

Wie: Voor seniorenleden (vanaf jongens- en meisje categorie). (Bij voldoende animo wordt er in aparte klassen gekaatst. ) Opgave: Tot zaterdag 1 augustus 12.00 uur via onderstaande opgave formulier, mail of via Pim Mobile (06-83 66 95 51).   Opgave verloopt goed via de website wanneer je een bevestigingsmail hebt ontvangen. (controleer voor de zekerheid je SPAM-box)   Wie: voor alle jeugdleden. Aanmelden:   Wil je meedoen, dan meld je je dan aan via mail.

Ledenpartij

MFC It Fliet Menno Simonsstraat 15, Witmarsum, Nederland

Wie: Voor seniorenleden (vanaf jongens- en meisje categorie). (Bij voldoende animo wordt er in aparte klassen gekaatst. )   Opgave: Tot donderdag 11 augustus 20.00 uur  via onderstaande opgave formulier, mail of via Pim Mobile (06-83 66 95 51). Wedstrijd sponsor:    Opgave verloopt goed via de website wanneer je een bevestigingsmail hebt ontvangen. (controleer voor de zekerheid je SPAM-box)

Straatkaatsen

Kaatsplein Witmarsum , Nederland

Ook dit jaar gaan we weer straatkaatsen en wel van woensdag 2 september tot en met vrijdag 4 september 2020. Dit jaar geen buurtkaatsen maar een iets andere opzet.  Spelregels 1. De deelname staat open voor leden en niet leden, de niet leden moeten wel woonachtig zijn in Witmarsum; iedereen uit het dorp kan dus mee doen, ook degene die nog nooit gekaatst heeft; 2. Je kunt je individueel opgeven of met een eigen partuur (zelf je partuur samenstellen); 3. De heren en de dames kaatsen afzonderlijk van elkaar; 4. De parturen worden op sterkte ingedeeld; 5. Opgave is mogelijk […]

â‚Ŧ3,

AFGELAST i.v.m. Corona maatregelen | LMBW ledenpartij – 2021

MFC It Fliet Menno Simonsstraat 15, Witmarsum, Nederland

Wie: Voor seniorenleden (vanaf jongens- en meisje categorie). (Bij voldoende animo wordt er in aparte klassen gekaatst. )   Opgave: Tot donderdag 29 april  20.00 uur  via onderstaande opgave formulier, mail of via Pim Mobile (06-83 66 95 51). Wedstrijd sponsor: Landbouw Mechanisatie Bedrijf - LMBW   Opgave verloopt goed via de website wanneer je een bevestigingsmail hebt ontvangen. (controleer voor de zekerheid je SPAM-box)

Tolsma jeugdledenpartij 2021

MFC It Fliet Menno Simonsstraat 15, Witmarsum, Nederland

Wie: voor alle jeugdleden. Aanmelden:   Jeugdleden staan automatisch op de wedstrijdlijst voor de ledenpartij. Kan je niet – dan meld je af bij de jeugdcommissie persoonlijk of via mail. Wedstrijd sponsor:  Maatschap Tolsma aardappelhandel

AFGELAST i.v.m. Corona maatregelen | Gezamenlijke ledenpartij met Pingjum 2021

Kaatsveld van KV Jan Reitsma Pingjum Mulierlaan, Pingjum, Friesland, Nederland

Wie: Voor seniorenleden (vanaf jongens- en meisje categorie). (Bij voldoende animo wordt er in aparte klassen gekaatst. ) Opgave: Tot donderdag 20 mei 20.00 uur  via onderstaande opgave formulier, mail of via Pim Mobile (06-83 66 95 51). Locatie: we kaatsen dit jaar op het veld in Pingjum Opgave verloopt goed via de website wanneer je een bevestigingsmail hebt ontvangen. (controleer voor de zekerheid je SPAM-box)   Wie: voor alle jeugdleden. Aanmelden:   Jeugdleden staan automatisch op de wedstrijdlijst voor de ledenpartij. Kan je niet – dan meld je af via mail.

â‚Ŧ5,

AFGELAST i.v.m. Corona maatregelen | KNKB – Pupillenmeisjes A en B klasse D.E.L. + herkansing – Sprikkkeurs – partij

MFC It Fliet Menno Simonsstraat 15, Witmarsum, Nederland

Wie: KNKB –  Pupillenmeisjes A en B klasse D.E.L. + herkansing - Sprikkeurs - partij Wedstrijdsponsor: SPRIKKEURS, administratie- en belastingadvieskantoor Kransensponsor: J.P.W. Handelsonderneming Opgave: Tot 24 mei 19:00 uur via opgave formulier op de KNKB-site (A Klasse) + KNKB-site (B Klasse)