Ulbe Hiemstra partij voor jeugdleden, junioren en senioren 2021

MFC It Fliet Menno Simonsstraat 15, Witmarsum, Nederland

Wie: Voor seniorenleden (vanaf jongens- en meisje categorie). (Bij voldoende animo wordt er in aparte klassen gekaatst. ) Opgave: Tot zaterdag 31 juli 12.00 uur via onderstaande opgave formulier, mail of via Pim Mobile (06-83 66 95 51).   Wedstrijd sponsor:  Schenking wijlen Ulbe Hiemstra Kransensponsor (senioren):  Kapsalon up to date Kransensponsor (jeugd):  Maatschap Tolsma aardappelhandel   Opgave verloopt goed via de website wanneer je een bevestigingsmail hebt ontvangen. (controleer voor de zekerheid je SPAM-box)   Wie: voor alle jeugdleden. Aanmelden:   Wil je meedoen, dan meld je je dan aan via mail.

â‚Ŧ5,

Verwende Vrouwen Kaatspartij 2021

MFC It Fliet Menno Simonsstraat 15, Witmarsum, Nederland

KV Pim Mulier organiseert op zaterdag 21 augustus 2021  vanaf 13:00 uur de Verwende vrouwen kaatspartij, geïnspireerd op de Chickiematch in Sexbierum. Wie: Leden en niet leden, aan onze leden: Leuk om een introducÊ mee te nemen! Wat: Kaatspartij met zachte bal, met extra (te) gekke tussenprijzen Waar: MFC It Fliet Wanneer: 21 augustus 2021 Opgave: Tot donderdag 19 augustus  20.00 uur via onderstaande opgave formulier, mail  of bij Myriam (06-37334180) of Marjan (06-30652759) Kosten: â‚Ŧ5,- Wedstrijdsponsor: Zeedesign  Opgave verloopt goed via de website wanneer je een bevestigingsmail hebt ontvangen. (controleer voor de zekerheid je SPAM-inbox)